Termeni si conditii

Animalulfericit.ro este o marca apartinand SC DABO ONLINE SRL cu sediul in localitatea Bucuresti, Sector 6, B-dul. Constructorilor nr. 27, bl. 27, sc. C, ap. 46, inscris in Registrul Comertului cu numarul J40 /3368 /2014 si avand CUI RO32947763.

In relatia cu Clientii individuali si Clientii corporativi, magazinul nostru pune la dispozitie contul bancar cu numarul RO90INGB0000999904232274 deschis la Banca ING Bank

Adresa de corespondenta si returnari este Bucuresti, Sector 6, B-dul. Constructorilor nr. 27, bl. 27, sc. C, ap. 46.

1. PREAMBUL

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in acest document. Avand in vedere acestea si pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului www.animalulfericit.ro, se recomanda citirea completa a documentului.

SC DABO ONLINE SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale prevederilor ce urmeaza, precum si orice modificari asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.  Cea mai recenta versiune a acestui document va fi publicata in cadrul acestei pagini in cazul in care va suferi modificari. Pentru orice lamuriri sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati pe adresa contact@animalulfericit.ro sau la telefon: (+4) 0721.245.330.

2. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre SC DABO ONLINE SRL, prin intermediul magazinului virtual www.animalulfericit.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Utilizator: orice persoana care viziteaza si/sau interactioneaza cu site-ul www.animalulfericit.ro;

Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda si care a acceptat termenii si conditiile prezentului contract la distanta.

Vanzator - societatea comerciala SC DABO ONLINE SRL, avand sediul social in Bucuresti, Sector 6, B-dul. Constructorilor nr. 27, bl. 27, sc. C, ap. 46, nr. de inregistrare la Registrul ComertuluiJ40 /3368 /2014CUI RO32947763.

Bunuri - orice produs, inclusiv documentele in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. Pentru produsele care nu se afla in stocul curent de marfa si care au statusul "Nu este in stoc" vanzatorul le poate comanda la furnizor, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depaseste termenul normal de livrare de 1 - 4 zile lucratoare.

In functie de disponibilitate, produsele pot avea mai multe statusuri. Paginile web includ informatii sub forma de text, imagini, preturi, softuri, baze de date, logo-uri, promotii, oferte, animatii, filme, etc ce compun site-ul www.animalulfericit.ro.

Comanda confirmata: comanda efectuata online prin intermediul magazinului virtual www.animalulfericit.ro de catre un cumparator ale carui date de identificare si detalii cu privire la comanda sa au fost validate telefonic sau prin email special de confirmare stoc, ca urmare a contactului dintre acesta si operatorul serviciului suport clienti disponibil la comenzi@animalulfericit.ro.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Orarul de functionare: 

Comenzile pot fi plasate online oricand, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara zilnic in intervalul 9-13. 

Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

Daca clientul este nou, vanzatorul isi asuma acceptarea comenzii din partea cumparatorului in momentul in care exista o confirmare telefonica sau prin email. 

Odata lansata comanda online cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al vanzatorului. 

Orice comanda confirmata implica vanzatorul si consumatorul persoana fizica intr-un contract la distanta.

Contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre DABO ONLINE SRL, in calitate de vanzator şi un consumator - cumparator, in cadrul prezentului sistem de vânzare organizat de catre DABO ONLINE SRL, utilizand in mod exclusiv, inainte şi la incheierea acestui contract, tehnica de comunicatie la distanta cuprinsa in magazinul virtual.

Momentul incheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa.

Drepturi de proprietate intelectuala - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.

3. DOCUMENTELE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia, pentru produsele care necesita certificat de garantie.

4. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta a structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

b. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea SC DABO ONLINE SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

6. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

In concordanta cu cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC DABO ONLINE SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea emiterii facturilor si altor documente legale impuse prin lege (garantii, certificate de conformitate etc.), rezolvarii solicitarilor dumneavoastra in legatura cu serviciile oferite de magazinul animalulfericit.ro si trimiterea de mesaje informative/campanii publicitare si de marketing direct. Refuzul furnizarii acestor date poate insemna imposibilitatea asigurarii serviciilor oferite de SC DABO ONLINE SRL prin intermediul magazinului animalulfericit.ro.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai dumneavoastra, prin facturarea produselor comandate.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Departamentul Reclamatii, la adresa de e-mail contact@animalulfericit.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Informatiile utilizatorilor site-ului www.animalulfericit.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicari comerciale cu SC DABO ONLINE SRL sau cu partenerii acestuia.

Orice date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon, la adresele cuprinse in prezentul site.

7. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. 

8. RISCURI SI RESPONSABILITATI

SC DABO ONLINE SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia societatii de catre producatorii si reprezentantii fiecarei marci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara notificare prealabila de catre producatori. SC DABO ONLINE SRL nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.

Valoarea maxima a obligatiilor societatii SC DABO ONLINE SRL, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de societatea SC DABO ONLINE SRL de la clientul respectiv.

Livrare: Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator prin serviciul extern de curierat rapid sau de catre personalul SC DABO ONLINE SRL.

In urma lansarii comenzii dumneavoastra, veti primi in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare. Asiguram ambalarea corespunzatoare si livrarea produselor comandate de pe site-ul www.animalulfericit.ro, in cele mai bune conditii de transport si depozitare, in orice localitate din Romania. Va rugam sa verificati integritatea ambalajului si sa nu primiti produsele care prezinta ambalaje deteriorate. Livrarea comenzilor se face in termen de 1 - 4 zile lucratoare de la lansarea comenzii*, in functie de produsele disponibile in stoc sau la furnizori.

*Pentru comenzile cu livrare in Bucuresti, sunt cazuri in care livrarea se va face in ziua comenzii.

Comenzile cu livrare in Bucuresti 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 100 lei, se percepe o taxa de transport de 15 lei.

Comenzile cu livrare in alte localitati din Romania (fara taxa de km suplimentari)

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei, se percepe o taxa de transport de 15 lei.

Comenzile cu livrare in alte localitati din Romania (cu taxa de km suplimentari)

Stimate client, poate fi aplicata o taxa suplimentara de transport de 20 lei pentru localitatile din Romania care nu se regasesc in lista de acoperire FAN Courier. Lista poate fi descarcata de aici. In cazul in care taxa de km exteriori se aplica, dar nu ati fost instiintat in momentul finalizarii comenzii, veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp.

Transport – Ambalare: In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu olaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.

Acceptarea bunurilor

La prezentarea de catre firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire si sa achitati contravaloarea acestuia. Ulterior, puteti desigila coletul si verifica produsul.

Consumatorul (persoana fizica) are dreptul de retur a produselor in termen de 14 zile de la achizitionarea acestora, conform conditii generale de retur disponibile aici.

La cererea cumparatorului, vanzatorul poate opta la curier pentru Deschidere la livrare, aceasta optiune este disponibila doar inainte de expedierea marfii si predarea coletelor catre curier. In acest caz se percepe cumparatorului o taxa suplimentara de 2.5 lei + TVA. Cumparatorul poate verifica vizual conformitatea produsului, fara a testa efectiv functionalitatea, conform Termeni si Conditii Curier disponibile aici.

Transferul de proprietate

In cazul platii prin OP sau card, cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii. 

In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu plata ramburs, cumparatorul va intra in proprietatea marfii si va avea dreptul sa deschida coletul dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.

9. FRAUDA

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.animalulfericit.ro, ori de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.animalulfericit.ro va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.animalulfericit.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

10. LITIGII

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente din Romania.

11. DISPONIBILITATEA SI PRETUL PRODUSELOR

Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.animalulfericit.ro sunt disponibile in limita stocului.

Ofertele si preturile sunt valabile in limita stocului disponibil, acestea urmand a fi actualizate periodic. Preturile produselor prezentate pe www.animalulfericit.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Societatea SC DABO ONLINE SRL poate solicita clientilor diferite sume cu titlu de avans in cazul produselor ce nu se afla in stocul companiei. In situatia in care clientul refuza achizitia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitata.

12. RETURNAREA PRODUSELOR

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

A. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC DABO ONLINE SRL.

B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC DABO ONLINE SRL.

C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin,diferenta de pret nu se va returna. SC DABO ONLINE SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original, cat si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

·         Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

·         In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, si care contin materii prime de origine animala gen: hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda (conserve, plicuri), recompense(biscuiti, batoane) etc se va proceda conform prevederilor legii in vigoare, dupa cum urmeaza: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid", cu alte cuvinte produsele din categoriile : hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda(conserve, plicuri), recompense.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC DABO ONLINE SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

13. MODALITATI DE COMANDA SI PLATA

Produsele pot fi comandate prin urmatoarele metode:

1. Online     - prin folosirea cosului de cumparaturi

2. Telefonic  - apeland departamentul vanzari la numarul 0721.245.330 intre orele 09.00 - 17.00 (L-V).

3. E-mail  - la comenzi@animalulfericit.ro

Plata Produselor Comandate de pe magazinul virtual www.animalulfericit.ro se poate efectua astfel:

1. Plata ramburs - in momentul in care primiti produsul, prin achitarea acestuia catre reprezentantul firmei de curierat. Prin folosirea acestei metode de plata, nu puteti trimite cadouri altei persoane.

2. Ordin de plata (OP.) - in contul RO90INGB0000999904232274 deschis la Banca ING BankPlata se va efectua in baza facturii proforme primite pe e-mail de la operatorii nostri, ulterior confirmarii comenzii. Factura fiscala in original va fi primita in momentul livrariii coletului sau prin e-mail.

Comanda va fi procesata dupa primirea confirmarii platii pe e-mail comenzi@animalulfericit.ro, sub forma unei copii a OP-ului respectiv.

Avantajele acestei metode de plata:

Se pot trimite cadouri altei persoane (puteti face cadouri celor dragi si in cazul in care sunteti in afara tarii sau in alt judet).

Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare - in caz contrar refuzam comanda considerand ca, clientul nu o mai doreste.

3. Depunere de numerar - la sucursalele ING Bank in contul RO90INGB0000999904232274, prin completarea acestei dispozitii de plata - nu necesita sa aveti cont deschis la ING Bank. Este indicat sa ne contactati telefonic sau prin e-mail ulterior la adresa comenzi@animalulfericit.ro pentru a ne anunta de efectuarea platii si pentru a primi confirmarea procesarii comenzii.

15. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul animalulfericit.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul produselor vandute si livrate de animalulfericit.ro, certificatele de garantie sunt emise fie de producator fie de catre furnizor. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@animalulfericit.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

16. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. 

In cazul platii prin Ordin de plata (OP.), cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii. 

17. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

18. FORTA MAJORA  

Forta majora, (eveniment imprevizibil, incontrolabil si inevitabil ce afecteaza derularea contractului), exonereaza de raspundere partea care o invoca.

19. LITIGII. LEGEA APLICABILA

Relatiile contractuale dintre parti sunt guvernate de legea romana. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabila va fi trimis spre solutionare instantelor competente.

Viziteaza magazinul Animalulfericit.ro pe ShopMania VPetBazar.ro - Locul unde nu doar cauti, gasesti